Müşteri Memnuniyeti Odaklı Yaklaşım
Yüksek rekabet gücüne ulaşabilmek için ön koşul, müşteri memnuniyetini sağlamaktır. DIŞ MÜŞTERİ memnuniyetini sağlayabilmenin yolu, İÇ MÜŞTERİ memnuniyetinden geçer.
Kurumumuzun, tüm çalışanlarını iç müşterisi olarak görmesi ve çalışanlarımızın da birbirini iç müşteri olarak benimsemesi, dış müşteriye ulaşan hizmet kalitemizde belirleyicidir.
Etik ve Dürüst Yaklaşım
İş sağlığı ve güvenliği süreçlerinde yer alan tüm tarafların faydasını gözeten, iyi niyet, dürüstlük ve objektif bakış ilkesi ile hizmet sunmak, başarı ve sürekliliğimizde belirleyicidir.
Misyonumuz
Sağladığımız katma değerli hizmetler ile kurumsal müşterilerimizin rekabet gücünü destekleyen, “birlikte güvende ve sağlıklıyız” anlayışını merkezine koyan, tüm paydaşların ihtiyaç ve beklentilerini karşılamayı hedefleyen çağdaş iş sağlığı ve güvenliği sistemlerini, uygulamalarını tasarlamak, geliştirmek ve müşterilerimizin hizmetine sunmaktır.
Vizyonumuz
Ser Akademi olarak tüm eğitim kurumları paydaşlarımızla uyum içerisinde iş birliği yaparak ve İSG eğitimlerinde farkındalık oluşturarak yeniliklere imza atmak.
Kursiyer memnuniyeti temel ilkemizdir.